page_head_bg

Shengsi Technology hà participatu à a 19a Expo di bestiame CAHE

U 19th CAHE hè stata tenuta in Nanchang City China, da 18-20thdi maghju hè a più grande Expo di bestiame in Cina è in Asia. Shengsi Technology cum'è un membru pusitivu di CAAC hà prisentatu assai prudutti novi è ricevutu parechji clienti in u nostru stand. Avemu ancu avutu una discussione assai bona cù alcuni di i nostri partenariati à longu andà, chì anu avutu a so visione di a tendenza di l'industria di l'allevamentu in Cina, i so cumenti nantu à u nostru novu pruduttu inizializatu.

Un puntu spiciale sta volta hè a nostra scatula di ingranaggi Step Motor, cù un mutore di step 24V DC è un cuntrollu di u mutore integratu, hà ricevutu assai attenzioni da u specialista di u cuntrollu di u clima è ancu da un cuntrattu EPC. Eranu assai entusiasmati di vede un unità di guida più fantasiosa è precisa aduprate per u cuntrolu di ventilazione intelligente è efficienza di l'allevamentu.

Avemu ancu inizializatu un novu attuatore lineare specializatu per l'ingressu di l'aria è u cuntrollu di l'aria di valvole, hà un novu disignu in attesa di patente di funzione meccanica di liberazione manuale in casu di mancanza di energia per l'apertura d'emergenza per a stalla di l'allevamentu, hà ancu ricevutu elogi da i clienti. Un'altra caratteristica distinta da l'altri cuncurrenti, avemu introduttu a catena chì tira di u muvimentu piuttostu cà u muvimentu di spinta di l'asta, chì rende u mecanismu di u muvimentu lineale più flessibilità.

Shengsi Technology cum'è un fornitore di soluzioni di trasmissione di ingranaggi, hè unu di i leader di u mercatu in Cina, offre e soluzioni di trasmissione più affidabili per l'allevamentu, in particulare in termini di ventilazione, elevazione è sistema di espulsione di nidi per l'industria intensiva di l'allevamentu. A nostra missione hè di furnisce un ambiente rinfurzatu per l'animali è di aumentà u redditu di i cultivatori di l'industria di l'allevamentu.

Shengsi Technology cum'è un fornitore di soluzioni di trasmissione di ingranaggi, hè unu di i leader di u mercatu in Cina, offre e soluzioni di trasmissione più affidabili per l'allevamentu, in particulare in termini di ventilazione, elevazione è sistema di espulsione di nidi per l'industria intensiva di l'allevamentu. Cù più di 10 anni di sperienza in l'industria, a nostra scatula di motori hè stata esportata in più di 20 paesi in u mondu sanu, i clienti sò principalmente in serra orticultura, allevamentu intensivu, ecc. I riduttori di motori Shengsi sò stati pruvati per esse unu di i prudutti più affidabili in u mondu.

Aspittemu di riceve più ordini è dumande dopu l'avvenimentu, è daremu 24/7 vendite persunale è supportu tecnicu per voi.

Per più infurmazione, cuntattate a nostra linea diretta di vendita: 0086 10 62132998 o per email intlb@sscdrive.com


Tempu di post: 03-09-2021