page_head_bg

Tecnulugia Shengsi Introduce una nova scatula di ingranaggi di mutore à passu per l'industria intensiva di l'allevamentu

Tecnulugia Shengsi Introduce un novu pruduttu di scatula di trasmissione Step Motor à l'industria intensiva di l'allevamentu.

Shengsi Technology hè orgogliu d'annunzià u novu debuttu di a scatula di ingranaggi di u mutore à passu stu mese, hè una trasmissione di ingranaggi cuntrullata più precisamente largamente utilizata in l'industria di l'allevamentu è u almacenamentu di culturi. Hè perfettamenti adattatu per l'entrata d'aria di u capannone di bestiame o per a ventilazione di valvule d'aria, per via di a so capacità di posizionamentu precisu.

L'azionamentu di l'ingranaggio hè dotatu di un mutore di passu 24V DC, chì dà u so cuntrollu intelligente, utilizendu un signalu di cuntrollu 2-10V, l'azionamentu di l'ingranaggio pò esse un posizionamentu estremamente precisu induve vulete esse posizionatu. Offre sistemi di guida innovativi per una ventilazione precisa è affidabile. in l'allevamentu.

A scatula di trasmissione hè una prutezzione IP65, chì pò assicurà a so capacità eccellente di antipolvere è di prova d'acqua in ambienti duru di stalla di bestiame. A scatula di trasmissione hè custruita di ingranaggi a vite senza fine, cù una prestazione di autobloccaggio affidabile.

Inoltre, U mutore hà una funzione anti-sovraccarico, ancu per prutege l'unità di unità contr'à un fallimentu di l'energia o u segnu di cuntrollu persu, hè integrata una unità di cuntrollu di u mutore cù una pusizione d'emergenza insegnata, questu bisognu di un 24V DC back up power supply per aiutà. cun.

Offriamu ancu bracci di cremagliera in acciaio, supporti è alloggiamenti di pignone per apre è chjude ingressi più grandi o porta di tunnel per l'allevamentu. Fornimu micca solu sistema è parti, offremu suluzioni totali per i nostri clienti in termini di sistema di guida intensiva di l'allevamentu.

Shengsi Technology cum'è un fornitore di soluzioni di trasmissione di ingranaggi, hè unu di i leader di u mercatu in Cina, offre e soluzioni di trasmissione più affidabili per l'allevamentu, in particulare in termini di ventilazione, elevazione è sistema di espulsione di nidi per l'industria intensiva di l'allevamentu. Cù più di 10 anni di sperienza in l'industria, a nostra scatula di motori hè stata esportata in più di 20 paesi in u mondu sanu, i clienti sò principalmente in serra orticultura, allevamentu intensivu, ecc. I riduttori di motori Shengsi sò stati pruvati per esse unu di i prudutti più affidabili in u mondu.

Per più infurmazione, cuntattate a nostra linea diretta di vendita: 0086 10 62132998 o per email intlb@sscdrive.com


Tempu di post: 18-aug-2021