page_head_bg

Scatola di ingranaggi 90V DC su misura per l'esportazione di l'unità in l'America di u Nordu

Tecnulugia Shengsi cum'è un pruduttore di unità di trasmissione di motori hà esportatu u mutore di cortina agricula in i Stati Uniti da più di 10 anni, attualmente ci sò più di 20,000 unità di unità chì travaglianu duramente in USA di stalle è serra per a ventilazione. L'azionamentu di u gearbox hè principalmente utilizatu in sistemi di ventilazione naturali cum'è, cortina laterale di grana, ventilazione di cortina laterale di serra, ventilazione di cresta di grana, ventilazione di tettu di serra, ecc. Avemu più di 30 tecnichi di R & D, chì sò capaci di sviluppà un sistema di trasmissione di ingranaggi su misura per a dumanda di u cliente. per i so sistemi di ventilazione.

Avemu più di 20 anni di cunniscenze è innuvazione per e soluzioni di propulsione in ventilazione, elevazione, ecc. Ci hè statu stabilitu una relazione cummerciale cù a maiò parte di i fornitori di ventilazione di a natura di l'allevamentu in l'America di u Nordu, fornenduli cù u nostru standard è ancu a scatula di ingranaggi di motore su misura OEM.

À l'iniziu di u 2021, cuminciamu à sviluppà una scatula di cambio duale 90V DC di novu designu per u nostru cliente in u costu est di i Stati Uniti, hè una unità di guida intelligente cù un sensore di hall integratu chì pò posizionamentu precisu di a tenda roll up da menu di 1/3. ". Dopu à 6 mesi di travagliu, prucessu è teste, u nostru cliente hà appruvatu u novu pruduttu è hà fattu un ordine di più di 1000 unità da noi.

"Semu assai entusiasmati di vede a nostra unità di ingranaggi di novu designu quandu hà ghjuntu à a nostra facilità, hè robusta custruita, compatta è posizionamentu precisu, rimpiazzeremu a vechja unità cù questa nova, serà una unità di trasmissione perfetta per u nostru lattice. sistemi di roll up di cortina ", hà dettu Rob, u nostru ingegnere di cuncepimentu di u sistema di u cliente.

Shengsi Technology hè dedicatu à furnisce u sistema di ventilazione sia in a ventilazione naturale sia in a ventilazione meccanica à l'industria di l'allevamentu, per rinfurzà a produtividade di l'allevamentu, aumentà u redditu di i cultivatori.

Per più infurmazione, cuntattate a nostra linea diretta di vendita: 0086 10 62132998 o per email intlb@sscdrive.com


Tempu di post: 03-09-2021